Čteme, abychom rozuměli 1 – diferencované PL pro rozvoj ČG (2. - 3. ročník)


Cena
220 Kč

Kód produktu
1171

Skladem 3 a více kusů
ks

Materiál tvoří celkem 5 pracovních listů ve třech verzích - základní, zkrácené a rozšířené. Ke každé verzi je přiloženo řešení. Výhodou je, že žáci pracují s týmž materiálem, každý ale dle svých možností. Materiál je vhodný pro 2.-3. ročník (dle příslušného ŠVP) základní školy.
Pracovní list tvoří beletrický text a k němu patří úkoly zaměřené na porozumění čtenému textu. Rozvíjí schopnost porozumět textu, vyhledávat informace, vyvozovat závěry, interpretovat a posuzovat text. Přispívají k rozvoji čtenářské gramotnosti u dětí v souvislostech s reálným životem.

Seznam materiálů:
1) Mach a Šebestová
2) Knížka Ferdy mravence
3) Krysáci
4) Lichožrouti
5) Kamarád z planety Haf

Ukázka pracovního listu:

1. A Základní verze

Mach a Šebestová

Já myslím, že si děláš zbytečný starosti, stejně si hrát nemůžeš, musíš se učit, zejtra seš zkoušenej ze zajíců. Mach se dal znovu do smíchu, chachá, já mám nápad, proč bysme si nemohli hrát rovnou se zajícema, a hned řekl do sluchátka, prosím, my bysme hrozně moc potřebovali, aby z nás byli tři zajíci, a ze sluchátka se ozvalo, ale klidně, tak budete zajíci, a než bys řekl švec, Mach, Šebestová a Jonatán byli zajíci a hopkali k lesu.

Potkali tam starého zajíce s šedivými fousy, přivedl jim plno kamarádů a s těmi si hráli celé odpoledne na honěnou a přitom si vyprávěli o zaječím životě, počítali si zuby a taky chlupy, takže příští den, Mach ve škole věděl, kolik zubů mají zajíci nahoře a kolik dole, kolik chlupů mají na břiše, a kolik na zádech, kolik mívají dětí a jak si ty děti hrají, co jedí k obědu a co k večeři, kdy tak asi chodí spát a kdy zase vstávají. Více

Materiál tvoří celkem 5 pracovních listů ve třech verzích - základní, zkrácené a rozšířené. Ke každé verzi je přiloženo řešení. Výhodou je, že žáci pracují s týmž materiálem, každý ale dle svých možností. Materiál je vhodný pro 2.-3. ročník (dle příslušného ŠVP) základní školy.

Pracovní list tvoří beletrický text a k němu patří úkoly zaměřené na porozumění čtenému textu. Rozvíjí schopnost porozumět textu, vyhledávat informace, vyvozovat závěry, interpretovat a posuzovat text. Přispívají k rozvoji čtenářské gramotnosti u dětí v souvislostech s reálným životem. 

Seznam materiálů:

1) Mach a Šebestová

2) Knížka Ferdy mravence

3) Krysáci

4) Lichožrouti

5) Kamarád z planety Haf

 

Ukázka pracovního listu: 

  1. A Základní verze

Mach a Šebestová                                                                       

Já myslím, že si děláš zbytečný starosti, stejně si hrát nemůžeš, musíš se učit, zejtra seš zkoušenej ze zajíců. Mach se dal znovu do smíchu, chachá, já mám nápad, proč bysme si nemohli hrát rovnou se zajícema, a hned řekl do sluchátka, prosím, my bysme hrozně moc potřebovali, aby z nás byli tři zajíci, a ze sluchátka se ozvalo, ale klidně, tak budete zajíci, a než bys řekl švec, Mach, Šebestová a Jonatán byli zajíci a hopkali k lesu.

Potkali tam starého zajíce s šedivými fousy, přivedl jim plno kamarádů a s těmi si hráli celé odpoledne na honěnou a přitom si vyprávěli o zaječím životě, počítali si zuby a taky chlupy, takže příští den, Mach ve škole věděl, kolik zubů mají zajíci nahoře a kolik dole, kolik chlupů mají na břiše, a kolik na zádech, kolik mívají dětí a jak si ty děti hrají, co jedí k obědu a co k večeři, kdy tak asi chodí spát a kdy zase vstávají.